det ryker ur mina öron

Antingen brinner jag upp, bryter ihop eller så hänger jag mig snart.
Jag som skulle visa upp världshistoriens finaste bild (målad av móa ...alltså jag om ni inte fattad de) men nehej, den funkar inte att lägga upp. ALLA andra bilder fungerar, men inte denna.
& så kommer inte mannen under trappan fram på svt heller. Jag tycker egentligen inte om programmet men kollar alltid ändå, man sitter där och är lite halvrädd och längtar tills de ska ta slut.

Fyfan, jag tror jag måste slå någon/något
Mamma, snälla akta dej (för ditt eget bästa)
Puss/m.teres


Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Sv: Ja visst gör det =) haha, tänk om det vore så

2009-09-27 @ 22:10:31
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0