någon har käkat upp mina chokladflingor!

                                härlig sommarbild på b2! :D   
        
                                         b1&b2♥ben&jerry!







Skulle börja me några läxor nu, och äta såklart ;) men märkte att det inte fanns kvar några chokladflingor! Ett tomt paket med lite smulor i botten.  någon i hushållet har ätit upp dom -.- okej, det är nog bara jag som ätit dom. Har lagt klart för dom andra att det är mina. det blev väldigt jobbigt då, haha. Men det låg en häftig racerbil i botten :) haha! Det enda som fanns var cheerios, någon havre skit. Och kellog’s. inte gott. Allt är jobbigt. Blir lite småirriterad på allt och alla. Jo, har haft en väldigt bra dag som sagt. Men ska snart ner och träna. Hoppas att de kommer ta bort dom 2 ½ köpta chokladbollar som jag och b2 åt idag :) haha! min nyttighetsvecka gick sådär. Fika, donken och chokladbollar, allt har jag ätit med b2 :) och endå är det bara tisdag. Jaja, jag är inte förvånad :)

puss&kram skumbanan! :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0