ONÖDIGT?

varför kan jag inte lägga ut mina fina paint bilder ?!?!
skulle ju förklara en sak...
Jaja, vi får väl köra utan.

Igår tog vi ju som ni vet fel buss (hehe) och vid coop kommer det på en tjej. Aja skit samma,de kunde lika gärna varit en kille men iaf.
När vi är vid näst sista hållplatsen så ser man den andra hållplatrsen som ligger nästan exakt mitt imot varandra fast på olika sidor av vägen. Alla förutom jag, maanda (de är så jobbigt och låter konstigt att skriva l.amanda) och den såkallade "cptanten" går av. när bussen kör vidare trycker "cptanten" på stoppknappen, och bussen stannar på exkt samma ställe förutom att den står på andra hållet, och man får inte gå ut på trottoaren längre utan ut i några buskar.
för ihelvete, hur tänker man?



PÅ BUSSEN


Kommentarer
Postat av: L.AMANDA (:

HAHAHAH bilden :'D

2009-09-29 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0